پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه /امروز نوبت رژیم صهیونیستی رسیده که بیش از پیش، تحقیرهای تاریخی‌اش در جنگ‌های ۲۲ روزه، هشت روزه، ۳۳ روزه و ۵۱ روزه را به یادآورده و بداند که دستان غاصب قطع شدنی است و باتلاق ذلتی که در آن فرورفته، پایانی جز نابودی ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حوزه علمیه اصفهان در بیانیه خود به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: روز قدس، روز اسلام و ارزش های انسانی است، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. و این ابتکار هوشمندانه معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس یک راهبرد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز جهت اتحاد امت مسلمان برای دفاع از پاره تن جهان اسلام بود.

این بیانیه در ادامه می افزاید: روز جهانی قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که گروه‌های وهابی و تکفیری که گروه‌های دست‌ساز صهیونیستی هستند که به نام اسلام از پشت به اسلام خنجر بزنند. شرارت آنها در سوریه و عراق امروز در مرئی و منظر جهانیان است. آنها می‌خواهند توجه ملت‌های مسلمان را از آزادی و رهایی قدس به مسائل داخلی و انحرافی جلب کنند. قطعاً حرکت آنها یک حرکت خائنانه است و ملت‌های اسلام باید متوجه این پدیده شوم باشند.

حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: امروز، پس از وقایعی چون سقوط دیکتاتورهای عرب منطقه، شکست آمریکا، هم پیمانان او و مولود نامشروعشان در جبهه‌های سوریه و عراق، استیصال عربستان سعودی در برابر مقاومت مثال زدنی مردم بحرین و یمن، نوبت به رژیم صهیونیستی رسیده است که بیش از پیش، تحقیرهای تاریخی‌اش در جنگ‌های 22 روزه، هشت روزه، 33 روزه و 51 روزه را به یادآورده و بداند که دستان غاصب قطع شدنی است و باتلاق ذلتی که در آن فرورفته، پایانی جز نابودی ندارد.

در این بیانیه آورده شده است: فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام از ابتدای تشکیل دولت جعلی صهیونیستی، هرگز روی آرامش و صلح را به خود ندیده است و اگر هم در مقاطعی با دسیسه رژیم اشغالگر قدس و امپراتوری خبری اش از طریق برجسته سازی سایر حوادث منطقه و جنگ‌های نیابتی از دید جهانیان پنهان داشته شود، اما باز این، عظمت روز قدس است که گریبان صهیونیست‌ها را می‌گیرد و ترس از جبهه بیداری و مقاومت اسلامی در منطقه را بر آنان مستولی می‌سازد.

حوزه علمیه اصفهان تصریح کرده است: روز قدس، روز حیات اسلام است؛ روز منکوب نمودن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است. مردم مسلمان و روزه دار ایران، هماره این روز را گرامی داشته و با نمایش وحدت و اقتدارشان، پیام همبستگی خود رابه ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده‌اند و پیام روشن روز جهانی قدس، به عنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت های استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.

در ادامه بیانیه آمده است: اگر وفاداری، فداکاری و پایمردی ملت ایران در راه پاسداری از نظام جمهوری اسلامی، بر استکبار سنگین است و توطئه حمایت از کشورهای متحجر منطقه در برابر مردم سالاری دینی ایران و تهاجم تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل (ره)  طراحی می کند، این توطئه ها هیچ تاثیری بر مردم غیرتمند ایران نخواهد داشت و عزم آنها را در پیمودن مسیری که با امام و شهدا آغاز کرده اند، جزم تر می کند

حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: هر چند امروز داعش  و حامیان منطقه ای آن براساس اقتدار موشکی نظام جمهوری اسلامی و فداکاری فرزندان پاسدار انقلاب اسلامی  سیلی محکمی خورده اند، اما مسلمانان ایران و جهان همگام با همه آزاداندیشان دنیا ظلم و خشونت و تروریسم را در هر نقطه ای از جهان و تحت لوای هر اسم و رسم و آیینی امسال نیز همچون سالهای قبل به میدان آمده و با برپایی راهپیمایی باشکوه این روز در سراسر میهن اسلامی، حماسه روز قدس 96 را رقم خواهند زد و با انسجام و وحدت و همدلی توطئه های شوم و ننگین استکبار جهانی را برملا و خنثی می نمایند.

حوزه علمیه اصفهان هم‌چون سال‌های گذشته از کلیه آحاد و اقشار ملت شریف، مومن و روزه‌دار استان اصفهان خاصه طلاب رو حانیون  دعوت می‌نماید ضمن حضور در این راهپیمایی شکوهمند، آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف را فریادگر شوند، باشد که غاصبان آن سرزمین مظلوم و پشتیبانان آنان بار دیگر قدرت اتحاد یکایک مردم مسلمان را ببینند و دست از توطئه‌های کثیف خود علیه سرزمین پیامبران و اولیاءالله بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha