جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام والمسلمین عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تاکید بر این که مردم به تکلیف انقلابی خود عمل کردند، گفت: همان موشکی هایی که مقر داعش را زدند، امروز نشانی حیفا و اورشلیم را دارند و منتظر فرمان شلیک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: با افتخار باید گفت همان موشکی که مقر داعش را زد، امروز نشانی حیفا و اورشلیم را دارد و منتظر فرمان شلیک است تا همان گونه که ماموریت دیرالزور را انجام دادند، ماموریت حیفا و تل آویو را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر این که امروز ملت ایران  انزجار خود را از اربابان جنایتکار و تروریست‌های تکفیری نشان دادند، افزود: حضور مردم  در راهپیمایی روز قدس بی‌نظیر بود و علی رغم گرمی هوا به تکلیف خود عمل  کردند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه پیام این راهپیمایی واضح و روشن است، بیان کرد: این راهپیمایی مایه امیدواری و دلگرمی دوستان و یاس و نا امیدی بیشتر دشمنان شد و این مهم را ثابت کرد که وحدت و همگرایی قطعا سبب پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه این که این راهپیمایی برای دشمنان اسلام که با حضور گروه‌های سلفی و تکفیری بر تعداد آنها افزوده شده، نیز پیام واضحی دارد، خاطرنشان کرد: به جز در سایه وحدت، مردم نمی‌توانند به اهدافشان برسند و قطعا برای شکست  دشمن  این اجتماعات و راهپیمایی‌ها موثر خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha