چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله مهمان نواز

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شلیک ۶ موشک از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرداعش در سوریه گفت: پاسخ موشکی سپاه، درس عبرتی به تمام سلطه گران و تروریست‌ها بود.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، با قدردانی از اقدام مؤثر سپاه پاسداران در مقابله با تروریست‌ها اظهار داشت: سپاه در مقابل ترقه‌بازی‌های تکفیری‌ها با اقتدار موشکی خود این عمل موفقیت‌آمیز را انجام داد و به جهانیان نشان داد که ایران اجازه ایجاد ناامنی و دست‌درازی به کشور ایران را به‌هیچ‌وجه نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه عملیات موشکی سپاه به مقر داعش، پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به بی‌حیایی تروریست‌ها بود، افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی هوشمندانه و بجا بود و به دلیل اینکه با آرامش و برنامه‌ریزی همراه بود با موفقیت انجام شد که این موضوع نشانگر تدبیر و راهبرد سپاه پاسداران است.

نماینده مردم خراسان شمالی در  مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این پاسخ دندان‌شکن موجی از شادی و نشاط را در میان مردم به وجود آورد و باعث تقویت غرور ملی شد.

وی گفت:  عملیات موفقیت‌آمیز موشکی سپاه پاسداران به مراکز پشتیبانی گروه تروریستی داعش در سوریه، هشداری به اسرائیل و دیگر دشمنان نظام اسلامی و امیدی برای مسلمانان جهان بود.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: سپاه پاسداران با حرکتی منسجم و با هماهنگی با دولت سوریه و عراق مقر گروه تکفیری داعش را هدف قرار داد و سامان آن‌ها را بی‌سامان کرد تا عبرتی شود برای سلطه‌گران و تروریست‌ها که دیگر در ایران اجازه ترقه‌بازی، اغتشاش و ترور را به خود ندهند.

وی با قدردانی از جان‌برکفان سپاه پاسداران، ارتش و نیروهای انتظامی خاطرنشان کرد: پاسخ به دشمنان و حامیان گروه‌های تروریستی تکفیری و داعش، با تعداد اندکی موشک توسط رزمندگان سپاه پاسداران، بخشی از نمایش اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر ترقه‌بازی تعدادی تروریست بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha