جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد اعلم فریدی-استاد حوزه ایلام

حوزه/ استاد حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: باید در طول سال دستاوردهای ماه ضیافت الهی از جمله توجه به نماز اول وقت، رسیدگی به فقراء، انس با قرآن و ... را حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد اعلم فریدی، با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری «حوزه» در ایلام، به خبرنگار «حوزه» گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای قرب الی الله بود و طبق روایتی از رسول گرامی اسلام(ص) در کتاب المواعظ که می فرمایند: خداوند متعال هرشب به روزه داران نگاه کرده است و مسلماً کسی که خداوند به او نگاه کند از آتش جهنم نجات خواهد یافت، فرشتگان هرشب برای روزه داران این ماه طلب استغفار و آمرزش نموده اند و زمانی که آخر ماه رمضان فرا برسد خداوند متعال همه روزه دارن را مورد مغفرت خویش قرار می دهد فلذا تلاش کنیم تا در زمره نجات یافتگان و مورد مغفرت الهی خداوند در آخر ماه مبارک رمضان قرار بگیریم.

وی با اشاره به روبه اتمام بودن این ماه با عظمت و بزرگ و این فرصت بسیار مغتنم برای قرب الی الله، افزود: باید در طول سال دستاوردهای ماه ضیافت الهی از جمله توجه به نماز اول وقت،  رسیدگی به فقراء، انس با قرآن و ... را حفظ کنیم.

استاد حوزه علمیه ایلام در پایان افزود: حزن از گناه وآتش جهنم باید طبق فرمایشات ائمه اطهار (ع) غذای شب و روز ما باشد، و بدانیم زمانی فرا خواهد رسید که خداوند متعال سؤال می کند و ما باید پاسخ قانع کننده داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha