جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی اکبر صفری - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ شمالی از اجرای طرح «زندگی بارنگ خدا» و برگزاری دوره های غدیرشناسی، در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری اظهار داشت: طرح «زندگی بارنگ خدا» هم‌زمان با سراسر کشور در چهار بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به موضوعات سبک زندگی اسلامی، طرح «زندگی بارنگ خدا» باهدف ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در استان اجرا می‌شود . 

حجت‌الاسلام صفری تصریح کرد: این طرح در بقاع متبرکه امامزاده حمزه رضا(ع)، سید عباس(ع)، سیدجعفربن احمد(ع) و امامزاده جعفر(ع) شهرستان‌های شیروان، بجنورد، اسفراین و فاروج برگزار می‌شود . 

وی گفت: 6 مبلغ خواهر از هر یک از این بقاع برای حضور در دوره‌های آموزشی معرفی خواهند شد و پس از گذراندن دوره‌های تخصصی و آزمون‌های مربوطه، دوره‌های طرح «زندگی بارنگ خدا» را در استان برگزار خواهند کرد . 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان ‌شمالی افزود: این دوره‌ها به‌صورت هفتگی و ماهانه در سطح چهار بقعه متبرکه استان در اواخر تابستان سال جاری دایر می‌شود . 

وی با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری دوره‌های غدیر شناسی در بقاع متبرکه استان، گفت: برای تصمیم‌گیری در این موضوع، نشست‌ها و جلساتی برگزارشده است . 

حجت‌الاسلام صفری خاطرنشان کرد: سعی داریم با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، کارگاه‌های آموزشی و دوره‌هایی را در موضوع غدیر شناسی با اولویت هیئت‌امنا و خادمان امامزادگان برگزار کنیم. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha