پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ عزیزی از شرکت ۱۲۰ خواهر طلبه مدارس علمیه این استان در دوره آموزشی طرح خادمان رضوی از زیر مجموعه طرح سراسری قرارگاه فرهنگی تبلیغ خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با بیان این مطلب گفت: کانون فرهنگی خادمان رضوی تلاش می کند تا با آموزش اساتید مستعد و توانمند استان ها در حوزه خواهران، پس از ارائه آموزش های مناسب، رسالت فرهنگی تبلیغ را در حوزه های مختلف در سطح جامعه انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح  مربیان اعزامی استان ها پس از گذراندن دوره آموزشی زیر نظر اساتید مجرب که دهه کرامت در مشهد مقدس بر گزار خواهد شد، رسالت تبلیغی و فرهنگی خود را جهت انتقال سرفصل های تبلیغ به طلاب آموزش خواهند داد افزود: تاکنون 120 نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه استان لرستان ثبت نام خود را برای انجام این رسالت تبلیغی انجام داده اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان ادامه داد: ارائه راهکارهای لازم برای تبلیغ، تبیین و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی با محوریت اشاعه فرهنگ رضوی با هدف تربیت نسلی مومن و انقلابی از مهمترین اهداف اجرای طرح خادمان رضوی است .

 عزیزی در پایان ابراز امیدواری کرد :با اجرای طرح قرارگاه فرهنگی شور و نشاط تبلیغ در بین خواهران مبلغ ارتقاء خواهد یافت و جامعه هدف نیز با انتقال آموزش های بنیادی تحکیم خانواده، در جهت تعمیق و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه قدم خواهند برداشت.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha