جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رسانه و دین

حوزه/ رئیس شورای عالی اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی اظهار کرد: جنگ رسانه ای که امروز دشمنان علیه کشورهای اسلامی به راه انداخته اند کمتر از جنگ نظامی نیست و باید محور مقاومت در سراسر جهان در این جنگ وارد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، عبدالله قصیر، شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه هفتمین بازار فیلم اسلامی و نمایشگاه فناوری‌های رسانه ای، در سالن نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی، با بیان اینکه بازار تولیدات رسانه ای اسلامی ایستگاهی بسیار مهم است، گفت: متولیان رسانه ای در کشورهای اسلامی باید بهترین تولیدات خود را در این بازار به مخاطبان عرضه کنند تا بتوانیم در مقابله با جنگ نرم دشمنان به خوبی مقاومت کنیم.

رئیس شورای عالی اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی اظهار کرد: جنگ رسانه ای که امروز دشمنان علیه کشورهای اسلامی به راه انداخته اند  کمتر از جنگ نظامی نیست و باید محور مقاومت در سراسر جهان در این جنگ وارد شود.

وی با بیان اینکه رسانه های جمعی جایگاهی حساس و حیاتی در جنگ بین مجاهدان محور مقاومت در مقابل گروه های تکفیری و توطئه های آمریکایی، صهیونیستی و سعودی دارند، ابرازداشت: محور مقاومت در تحقق دستاوردها در عراق با آزادسازی موصل و در شکست محاصره آمریکایی در سوریه که همگام با ارتش و همپیمانان مسلمانش صورت گرفته، پیشگام است.

قصیر با اشاره به دستاوردها و پیروزی های فرزندان مقاومت در یمن، لبنان و فلسطین، گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم میدان های مقاومت قرار دارد و صدها توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

رئیس شورای عالی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با بیان اینکه دفع حمله تروریستی به حرم امام خمینی(ره) و مجلس و همچنین موشک باران مقر تکفیری ها در خاک سوریه، پیام روشنی را به حامیان تروریست ها داشت، گفت: پیروزی های محور مقاومت خشم آمریکا، اسرائیل و سعودی را برانگیخته است.

قصیر در پایان خاطر نشان کرد: امروز امام خامنه ای و سید حسن نصرالله در راس محور مقاومت قرار دارند و همه مجاهدان آنان را باعث افتخار و عزت خود می دانند و آینده پر افتخاری برای امت اسلامی رقم خواهد خورد.

گفتنی است، هفتمین «بازار فیلم اسلامی» با حضور مؤسسات رسانه‌ای و شبکه‌های تلویزیونی اسلامی از جمله بخش های جنبی نهمین اجلاس بین المللی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی است که به طور رسمی از ساعت 17 شنبه 10 تیرماه در نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام 313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha