چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بحرین

حوزه/ گروه های انقلابی در شهرک "عالی" در مرکز بحرین، برای محکوم کردن تداوم محاصره شهرک الدراز و حصر اجباری آیت الله عیسی قاسم در منزل وی، عملیات میدانی دوگانه ای را امروز آغاز کرده و خیابان های اصلی را با لاستیک های شعله ور بستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروه های انقلابی در شهرک "عالی" در مرکز بحرین، برای محکوم کردن تداوم محاصره شهرک الدراز و حصر اجباری آیت الله عیسی قاسم در منزل وی، عملیات میدانی دوگانه ای را امروز آغاز کرده و خیابان های اصلی را با لاستیک های شعله ور بستند.

این عملیات که عنوان " خشم آزادگان" به خود گرفت، شاهد بسته شدن خیابان های اصلی در دو شهرک "عالی" و "سلماباد" بود به گونه ای که دود های فراوان منطقه پیرامون منطقه "الرفاع" محل استقرار حمد عیسی حاکم بحرین و خانواده ی وی را در برگرفت.

این عملیات از بعد از ظهر آغاز شده و گروه اول خیابان "زاید الحیوی" منتهی به شهرک "سلماباد" و خیابان اصلی که را ارتباطی شهرک های بحرین با منطقه "الرفاع" است را بستند.

هم زمان گروه دیگری، عملیاتی مشابه در خیابان های معروف شهرک عالی اجرا کرده و لاستیک هایی را در وسط خیابان آتش زدند.

این عملیات همچنین در اعتراض به تعرض دوباره به زنان بحرین، بعد از حملات نیروی آل خلیفه و بازداشت تعدادی از آنان انجام گرفت. در این راستا دادستان رژیم آل خلیفه قرار بازداشت دو خواهر بحرینی به نام فاطمه و ایمان علی عبد الله را به مدت 15 روز برای انجام تحقیقات صادر کرد.

مجریان عملیات تاکید کردند: جنایات رژیم آل خلیفه با عملیات بازدارنده مواجه خواهد شد و انقلابیون در مقابل این جنایت ها و تعرض ها ساکت و بی حرکت نخواهد ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha