جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حقوق بشر

حوزه/ به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان قم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کعبی، نشست تبیین ابعاد حقوق بشر آمریکایی و راهکارهای مقابله با آن در قم برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار ابراهیم سانی خانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این نشست علمی با حضور حقوقدانان بسیجی استان و نیز اساتید مطرح حوزه و دانشگاه صبح روز چهارشنبه هفته جاری مصادف با چهاردهم تیرماه در اتاق اصناف قم برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم با اشاره به همکاری معاونت فرهنگی دادگستری استان قم در برگزاری این نشست گفت: در این برنامه علاوه بر آیت الله کعبی، عضو خبرگان رهبری ، دکتر میر خلیلی عضو هییت علمی دانشگاه تهران نیز به بررسی ابعاد مختلف بحث حقوق بشر آمریکایی و به ویژه راهکارهای حقوقی و علمی مقابله با آن خواهند پرداخت.

سانی خانی همچنین بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری در سال های اخیر بارها فرموده اند یکی از برنامه های جدی ما باید تبیین اهداف و برنامه های دشمن باشد به خصوص این که آمریکایی ها که خود بزرگترین حامی تروریست ها و ناقض حقوق بشر در جهان هستند همواره به دروغ داعیه دفاع از حقوق بشر را داشته اند.

وی افزود: نظام و مردم ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره مورد ظلم کشورهای استکباری و عوامل و مزدوران منطقه ای و داخلی آن ها قرار داشته اند به خصوص منافقین جنایتکار که امروز هم کشورهای غربی با گستاخی تمام از آن ها حمایت کرده و به آن ها مکان و پناه می دهند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha