پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زنان انقلابی بحرین

حوزه/ تعدادی از زنان انقلابی حاضر در زندان های آل خلیفه با انتشار نامه ای اعلام کردند در زندان مورد شکنجه واقع می شوند و پادشاه بحرین را مسئول این جنایت دانستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تعدادی  از زنان انقلابی حاضر در زندان های آل خلیفه با انتشار نامه ای اعلام کردند در زندان مورد شکنجه واقع می شوند و پادشاه بحرین را مسئول این جنایت دانستند.

در این بیانیه آمده است: ما حتی در داستان های پادشاهان گذشته نیز نشنیده بودیم که پادشاهی زنان مملکت خود را زندانی کرده باشد و تنها چیزی که می دانیم این است که زندانی کردن زنان در گذشته موجب ننگ پادشاهان بوده است و اکنون ما این جنایت را هرگز فراموش نمی کنیم.

اما در پاسخ به این نامه زنان انقلابی زندانی بحرین، جریان الوفاء الاسلامی بحرین روز گذشته با صدور بیانیه ای از نیروهای انقلابی ومردم خواست این جنایت نظام آل خلیفه را محکوم کنند.

الوفاء از مردم خواست آماده باشند تا در روزهای آینده به یاری زنان زندانی بشتابند و سکوت در برابر این جنایت را بشکنند؛ چراکه بازداشت و زندانی کردن و شکنجه زنان در بحرین این روزها شتاب بیشتری گرفته است.

علاوه بر این مردم بحرین روز گذشته در پاسخ به فریادخواهی زنان زندانی به خیابان ها آمده و ضمن محکوم کردن جنایت های آل خلیفه، همبستگی خود را با زنان انقلابی موجود در زندان ها اعلام کردند.

مردم خشمگین بحرین، در خیابان معروف به خط النار، لاستیک خودروها را آتش زده جنایت آل خلیفه در هتک حرمت زنان انقلابی و شکنجه آنها را محکوم کردند.

درمنطقه بوری نیز مردم خیابان های این منطق را مسدود کرده و با آتش زدن لاستیک خودروها خشم خود را از این جنایت آل خلیفه اعلام کردند.

مردم ابوصبیع و شاخوره نیز همبستگی خود را با زنان زندانی اعلام کردند و با در دست داشتن تصاویر فرزندان ربوده شده خود شعارهایی مبنی بر ضرورت سرنگونی آل خلیفه سر دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha