پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
العدی، مسئول شبکه منهاج

حوزه/ مسئول شبکه ماهواره ای شیعی المنهاج عراق گفت: حوزه علمیه نقش بزرگی در حفظ وحدت اسلامی و نشر معارف شیعه دارد و اهدافی را در مسیر اتحاد کشورهای اسلامی به صورت حقیقی دنبال می کند

العدی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در حاشیه هفتمین بازار فیلم اسلامی در مشهد با اشاره به اینکه حوزه علمیه نقش بزرگی در حفظ وحدت اسلامی و نشر معارف شیعه دارد و اهدافی را در مسیر اتحاد کشورهای اسلامی به صورت حقیقی دنبال می کند، ابراز کرد: ما در زمینه های مختلف فرهنگی و دینی، آمادگی کامل برای همکاری با حوزه را داریم.

مسئول شبکه ماهواره ای شیعی المنهاج عراق با بیان اینکه این شبکه برنامه های دینی و فرهنگی را مورد توجه قرار می دهد و نشر آموزه های اهل بیت(ع) از جمله اهداف این شبکه می باشد، ابرازداشت: «بازار فیلم اسلامی» فرصت بزرگی را برای تبادل فرآورده ها و محصولات فنی با شبکه های تلویزیونی دیگر فراهم آورده است.

العدی با اشاره به حمایت همه جانبه و خوب مسئولان اتحادیه در برگزاری «بازار فیلم اسلامی» ادامه داد: بیش از 20 کشور شرکت کردند که خود موجب تنوع در این بازار شده است و اگر فیلم های این نمایشگاه برای معرفی حقیقت اسلام بود بدون شک حرکت های خوبی نیز در حمایت مقاومت صورت می گرفت.

مسئول شبکه ماهواره ای شیعی المنهاج اضافه کرد: امروزه گروهک های تکفیری داعش و ... به دنبال تغییر چهره ناب اسلام هستند، ولی این بازار فرصتی را برای معرفی فیلم های چهره صلح آرامش و سازش اسلام فراهم آورد.

وی با اشاره به محصولات رسانه های اسلامی گفت: در این بازار علاوه بر معرفی معارف اسلام حقیقی محصولاتی نیز دیده می شود که رشادت ها و قهرمانی های رزمندگان در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را که موجب افتخار هستند، به تصویر می کشد.

گفتنی است، شبکه ماهواره ای شیعی «المنهاج» براساس سه رویکرد دین و مذهب به عنوان اساس موفقیت افراد جامعه و سوپاپ اطمینان در فتنه های کنونی امت اسلامی در شرایط امروزی، موضوع درگیری مذهبی و دینی و نیز جریان های بزرگی که قربانی های زیادی را برای امت اسلامی در پی داشته و باعث تباه شدن کلام راستین، مشتبه شدن فتنه ها برای افراد جامعه و  تبدیل ارزش های اسلامی به نظریاتی شده است که تنها در کتاب های کهن و منسوخ موجودیت داشته و با عصر کنونی سنخیت ندارد، فعالیت رسانه ای دارد.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha