جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نابلسی در استقبال از هیئتی از جامعه المصطفی

حوزه/ آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان گفت: رژیم صهیونیستی، دنبال بی ثبات کردن روابط کشورهای عربی با ایران است و تلاش می کند تا مانع هرگونه دوستی و نزدیکی روابط بین ایران و کشورهای عربی شود. تمام سعی آن بر این است که این روابط را بحرانی و نا به سامان کند و بلکه موجب گسترش دشمنی و جنگ میان آن ها شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»  آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان از هیئتی حوزوی که از اصفهان به لبنان سفر کرده اند استقبال کرد.

آیت الله نابلسی تاکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران، نقطه قوتی برای امت اسلامی در مقابله با طمع ورزی های استعمارگران و نقطه عطفی در تغییر معادلات در واقعیت، آینده و سرنوشت منطقه بر اساس همکاری، تفاهم و گفتگو است.

رژیم صهیونیستی، مانع دوستی بین ایران و کشورهای عربی است

وی افزود: رژیم صهیونیستی، دنبال بی ثبات کردن روابط کشورهای عربی با ایران است و تلاش می کند تا مانع هرگونه دوستی و نزدیکی روابط بین ایران و کشورهای عربی شود. تمام سعی آن بر این است که این روابط را بحرانی و نا به سامان کند و بلکه موجب گسترش دشمنی و جنگ میان آن ها شود.

آیت الله نابلسی در پایان اشاره کرد: اسرائیل ریشه تمام فتنه ها، تنش ها و اختلافاتی است که در منطقه و در رسانه ها و سیاست و اقتصاد جریان دارد و ما به عنوان پیروان دین اسلام باید با رژیم صهیونیستی مقابله کنیم و آن را ریشه کن سازیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha