پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت تبلیغ سبک زندگی اسلامی، تاکید کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و مبلغان باید در این عرصه فعالانه حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام علی دشتکی، ظهر امروز در جلسه ستاد شوون فرهنگی در اداره کل تبلیغات اسلامی همدان گفت:  بیش از 90 درصد مساجد و مراکز فرهنگی در ماه مبارک رمضان تحت پوشش تبلیغی قرار گرفتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه افزود: مبلغان با همکاری جوانان توانستند در لیالی قدر حضور پرشور و مراسم معنوی خوبی را رقم بزنند، البته شاهد برنامه های قرآنی با شکوهی نیز در مساجد استان در ماه مبارک رمضان بودیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پرداختن به امور دینی، اظهار کرد: هر قدر باور های دینی گسترش و ارتقا یابد سبب افزاش اقتدار نظام و در نهایت سبب ترس و خوف جبهه استکبار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برگزاری طرح سلامت اجتماعی در استان، گفت: یکی از ابتکارهای استان همدان اجرای طرح سلامت اجتماعی با محوریت شورای فرهنگی محلات است و اجرای آن آثار و نتایج خوبی در راستای کاهش مشکلات و ارتقای فرهنگی در پی داشته است.

حجت الاسلام دشتکی در پایان با اشاره به اهمیت تبلیغ سبک زندگی اسلامی، تاکید کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و مبلغان باید در این عرصه فعالانه حضور داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha