پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام داوود زارع

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با تاکید بر استفاده از همه ابزارها در عرصه تبلیغ دین، گفت: طلاب باید در استفاده از فضای مجازی به ویژه تلگرام که سرشار از مطالب پراکنده است، دقت و هوشیاری بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین داود زارع در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: طلاب و کسانی که در مسیر روحانیت قدم برداشته اند باید تنها به خداوند توکل کنند و بی شک با این کار آینده خود را به طور هدفمندی ساخته اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه تاکید کرد: روزیِ هر انسانی در اختیار خداوند است، اوست که جایگاه و منصب ها را برای ما انسانها مقدر و تعیین می کند، پس باید همه متوکل به خداوند متعال باشیم و تنها در مسیر رضایت او حرکت کنیم.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه دین اسلام برای تمام مراحل زندگی بشریت برنامه های کاربردی بسیاری دارد، گفت: اولین و اصلی ترین ویژگی دین مبین اسلام نسبت به سایر ادیان به روز بودن و کاربردی بودن آن است، اسلام برای هر مسئله ای راه حل و جوابی کامل دارد که این خود نشانه ای از حق و کامل بودن این دین دارد.

حجت الاسلام زارع در ادامه با اشاره به اینکه فرزندان وظیفه دارند که احترام والدین خود را نگه  دارند، گفت: احترام به پدر و مادر و بزرگ ترها باعث افزایش روزی انسان در این دنیا و ثواب برای وی در آخرت می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه طلاب در این عصر باید هوشیارتر از گذشته باشند، اظهار کرد: عصر کنونی، دنیای مجازی و اینترنت است، این وسایل دارای دو بعد هستند هم می توانند مفید باشند در صورتی که استفاده بهینه از آنها داشته باشیم و هم می توانند مانند یک چاقو و تیغ برای انسان و مخاطب خطرآفرین باشند.  لذا از شما طلاب درخواست دارم در استفاده از فضای مجازی به ویژه تلگرام که سرشار از مطالب پراکنده است، دقت و هوشیاری بیشتری داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حق همیشه پابرجاست و این باطل است که منسوخ می باشد، گفت: هر کسی در مسیر اشتباه قرار بگیرد روزی دوباره در صراط مستقیم خواهد آمد و این از الطاف خداوند است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha