پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روحانیون رزمی تبلیغی حوزه در عملیات آزادسازی موصل

حوزه/ دو تن از روحانیون رزمی تبلیغی کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق، روز گذشته در جریان درگیری با تروریست های فراری داعش در کوچه های موصل مجروح شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید ابوذر العوادی و شیخ عبدالهادی الجویبری از روحانیون رزمی تبلیغی کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق، روز گذشته در جریان درگیری با تروریست های فراری داعش در کوچه های موصل مجروح شدند.

این روزها مبلغان حوزه علمیه در کنار رزمندگان بسیج مردمی و نیروهای امنیتی و ارتشی در عملیات آزادسازی موصل شرکت دارند و علاوه بر بیان مسائل شرعی و بالا بردن روحیه معنوی رزمندگان به جهادو پیکار با تروریستها نیز مشغول هستند.

حجت الاسلام العوادی در این رابطه گفت: مبلغان حوزه علمیه در خط مقدم جبهه مبارزه با تروریست ها حضور داشته اند و برخی از این نیروها توانسته اند خود را به ساحل دجله رد محله قدیمی موصل برسانند.

وی افزود: روحانیون رزمی تبلیغی حوزه علمیه گاه به تبلیغ و ارشاد و بیان احکام می پردازند و گاه در کنار رزمندگان عراقی با تررویست ها پیکار می کنند و همواره به گونه ای است که رزمندگان عراقی عمامه حوزه را در میان خود می بینند و همین باعث دلگرمی و تقویت روحیه آنها می شود.

این روحانی مبارز عراقی ادامه داد: تروریست های داعش تا کنون خسارت های زیادی را متحمل شده اند و جنازه های پوسیده آنها در کنار سنگر هایشان باقی مانده و اکنون رزمندگان عراقی در حال آزادسازی خانواده های زیادی هستند که تا کنون نزد داعش گروگان بوده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha