جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدی عراقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، وحدت را رمز پیروزی امت اسلام خواند و گفت: در حال حاضر وحدت بین اهل تسنن و تشییع در ایران بسیار خوب است و مشکلی بین آنها دیده نمی شود، اما بدانند که دشمنان از این وحدت و برادری به شدت عصبانی هستند و از هر حربه ای برای از بین بردن آن بهره می برند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه،با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت امت اسلامی، اظهار داشت: خداوند کریم از ابتدای خلقت بشر بر کلمه وحدت و یکپارچگی دستور داده و وحدت را رمز سعادت انسان ها عنوان نموده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که وحدت جزو جدا نشدنی دین اسلام است، افزود: تاریخ بشریت نشان داده جوامعی که وحدت در آنها وجود نداشته است، ولو قدرت نظامی و اقتصادی زیادی داشته اند، روزگاری از هم پاشیده شده اند.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) که در عصر خود یکی از مصلحین بزرگ زمان محسوب می شدند، همیشه بر حفظ وحدت بین اقوام و مذاهب کشور تاکید داشتند و این مسئله به دغدغه ای برای این بزرگوار تبدیل شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، وحدت را رمز پیروزی امت اسلام خواند و گفت:  در حال حاضر وحدت بین اهل تسنن و  تشییع در ایران بسیار خوب است و مشکلی بین آنها دیده نمی شود، اما بدانند که دشمنان  از این وحدت و برادری به شدت عصبانی هستند و از هر حربه ای برای از بین بردن آن بهره می برند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در قرآن کریم به کرار بر احترام به مقدسات دیگران تاکید شده و مسلمانان از توهین به مقدسات دیگر ادیان به شدت نهی شده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha