جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای تعهد ۱۰۰ درصدی این استان، در اجرای طرح حفظ قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که لرستان از استان های موفق در اجرای تعهد ابلاغی برای حفظ قرآن کریم است، گفت: این استان در سال های اخیر بیش از سهمیه ابلاغی خود از طرف سازمان اوقاف، در اجرای طرح حافظان قرآن کریم تلاش نموده و از استان های موفق در اجرای طرح بوده است .

وی با اشاره به اینکه سهمیه امسال استان لرستان در طرح حفظ قرآن کریم 9 هزارو 150 نفر است، افزود: پیش بینی می شود تا پایان مهلت ثبت نام این آمار به بیش از 10 هزار نفر برسد و علاقه مندان به طرح حفظ قرآن امسال نیز بیش از سهمیه ابلاغی سازمان اوقاف شرکت نمایند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح حفظ مجازی قرآن کریم برای علاقمندان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این طرح نیز افراد می توانند با مراجعه به سامانه مجازی اوقاف ثبت نام خود را تکمیل نمایند و با شرکت در کلاس های آموزشی مجازی زیر نظر مربیان حافظ قرآن کریم شوند .

حجت الاسلام عباس زاده در پایان از اجرای طرح مصحف شریف(قرآن کریم) خبر داد و گفت: در این طرح نیز واقفان خیراندیش می توانند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه استان، تعدادی جلد قرآن کریم را برای وقف به مساجد، تکایا و حسینیه ها اهدا نمایند و از برکات و آثار وقف این چشمه جاری بهره مند گردند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha