سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
وقف

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از ارسال ۶۰ اثر از هنرمندان این استان به دبیرخانه جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: 26 نفر از علاقه‌مندان 60 اثر در بخش‌های خاطره، شعر، داستانک، داستان کوتاه، نثر ادبی و نقاشی به جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری ارسال کردند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی jashnvarevaghf@yahoo.com ارسال کنند.

حجت‌الاسلام صفری تصریح کرد: جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» یکی از برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف است که از سال 89 آغازشده به صورت کشوری و با موضوعات مختلف در استان‌ها هرساله برگزار می‌شود . 

وی گفت: جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در محورهای وقف و قرآن، وقف و توسعه آموزش عالی، وقف با رویکرد هنر دینی، وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و سلامت و وقف و حوزه‌های علمیه، آبان ماه امسال هم‌زمان با هفته وقف برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به آثار و برکات وقف در جامعه خاطرنشان کرد: هنرمندان با نشان دادن آثار و برکات وقف در جامعه می‌توانند بهترین تبلیغ‌کنندگان وقف باشند و این عزیزان با خلق آثار خود باعث آگاهی بیشتر مردم از سنت حسنه وقف در جامعه می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha