پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ همزمان با هفته عفاف و حجاب؛ نشست ویژه کتاب‌خوان با موضوع عفاف و حجاب و با حضور برخی بانوان شاغل در ادارات و دستگاه های استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این نشست که با حضور مشاوران امور بانوان مدیران کل استان و در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، خانم معصومه ظهیری، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم با تاکید بر لزوم در پیش گرفتن راه کارهای فرهنگی از جمله ترویج کتاب و کتاب خوانی برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، گفت: بی شک در ادارات و دستگاه های دولتی ما ظرفیت های خوبی در این زمینه وجود دارد که برپایی چنین جلسات و نشست هایی می تواند تا حدود زیادی به تحقق این هدف کمک کند.

وی افزود: ترویج پوشش اسلامی ایرانی و همچنین گسترش فرهنگ مطالعه و تثبیت ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی در جامعه از جمله اهداف برگزاری نشست کتاب‌خوان عفاف و حجاب می باشد که البته باید این گونه برنامه های ارزشمند در آینده نیز به خوبی تداوم داشته باشد.

در ادامه تنی چند از مشاوران امور بانوان مدیران کل ادارات استان قم به بیان نظرات خویش در رابطه با چگونگی حفظ و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه پرداخته و بر لزوم توجه به اصل کتاب خوانی تاکید کردند.

گفتنی است در خاتمه این نشست که به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری امور بانوان استانداری قم برگزار شد، از برخی از فعالان حوزه کتاب در زمینه عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha