شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مریم معین الاسلام

حوزه/ رئیس مؤسسه علمی فرهنگی زنان منتظر تصریح کرد: جای بسی تاسف است که مشاهده می کنیم برخی مسئولان نسبت به مساله حیا و عفاف در جامعه ، بی تفاوت و یا کم تفاوت شده اند.

مریم معین الاسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: علاوه بر کوتاهی و کم توجهی برخی مسئولان، متاسفانه برخی از مردم و خانواده ها نیز تا حدودی دچار کم غیرتی در رعایت عفاف و حجاب شده اند که تداوم این وضع قطعاً به فرهنگ عمومی جامعه ضربه می زند.

وی افزود: بی شک فقط سخنرانی کردن درباره اهمیت حجاب و ضرورت های آن و یا برگزاری همایش ها و نشست ها فایده ای ندارد بلکه ما نیازمند اقدام و عمل در این رابطه هستیم تا شاهد ثمرات و برکات ملموس در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باشیم.

استاد حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: برخی مدیران و مسئولان برای توجیه کم کاری های خود از مناسب بودن وضعیت حجاب در جامعه سخن می گویند و حال آن که وضعیت فعلی جامعه اصلاً برازنده نظام اسلامی و جامعه دینی ما نیست.

وی همچنین گفت: نباید وضع طوری باشد که هر وقت صدای اعتراضی نسبت به وضعیت بدحجابی بلند می شود حرف هایی در قالب چند روز گفته می شود و وعده هایی داده شده و احیاناً خودروهای گشت ارشاد در شهر به راه می اُفتند اما بعد از آن موضوع یا به طور کلی رها می شود یا به طور نسبی مسکوت می ماند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha