جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 لیندا صرصور

حوزه/لیندا صرصور یکی از فعالان حقوق بشر مسلمان فلسطینی تبار در آمریکا به سبب استفاده از واژه «جهاد» در سخنانش، ایمیل‌های تهدیدآمیز هولناکی دریافت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از metro، یک فعال حقوق بشر فلسطینی در آمریکا که اخیرا به دلیل استفاده از واژه «جهاد» در سخنانش در یک کنوانسیون اسلامی با برخوردهای متعصبانه زیادی مواجه شده، اعلام کرد که ایمیل‌های تهدیدآمیز هولناکی را دریافت کرده است.

 لیندا صرصور، یکی از هم‌پیمانان راهپیمایی گسترده و تاریخی زنان در واشنگتن و مدیر اجرایی سابق انجمن اعراب آمریکایی، ایمیل‌های هولناک دریافت کرده است. در یکی از این‌ ایمیل‌ها، نویسنده نوشته امیدوار است یک نفر پیدا شود و این زن مسلمان را مورد تجاوز جنسی قرار دهد. این پیام با موضوع «شریعت»، همچنین شامل جملات توهین آمیز زیادی درباره اسلام و قرآن بوده و نویسنده آن غلط‌های املایی زیادی داشته است.

صرصور این ایمیل را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و در ادامه نوشته است: کسانی که مدعی هستند من حامی خشونت می‌باشم، چنین ایمیل‌هایی برای من می‌فرستند.

این فعال حقوق زنان مسلمان در آمریکا به دلیل به کار بردن واژه جهاد در سخنانش در کنوانسیون ملی اسلامی در ایالت ایلینوی، به شدت مورد حمله اسلام‌ هراسان و افراط‌گرایان جناح راست در آمریکا قرار گرفته است.

صرصور یکی از 5 برگزارکننده اصلی راهپیمایی باشکوه زنان بود که با حضور گسترده زنان محجبه و مسلمان آمریکایی علیه سیاست‌های ضداسلامی و ضدزن رئیس جمهور آمریکا  در واشنگتن برگزار شد. وی در سخنرانی خود پس از انتصاب دونالد ترامپ به مقام ریاست جمهوری ایالات متحده، در مقابل میلیون‌ها تظاهرکننده در گردهمایی مردمی با صدای بلند اعلام کرد که یک مسلمان آمریکایی است و هویت فلسطینی نیز دارد و به خاطر هویت مسلمان و فلسطینی خود از هیچ کسی عذرخواهی نمی‌کند، هیچ واهمه‌ای ندارد و از ارعاب و تهدیدها وحشت ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha