جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان با دکتر محسن رضایی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به حکم مقام معظم رهبری در انتصاب اعضای شورای عالی و دبیر و مدیر این حوزه، گفت: فعالیت های حوزه علمیه خراسان، بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، امروز در دیدار دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که فعالیت های حوزه علمیه خراسان بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام می شود، ابراز کرد: این اقدام ها در عرصه های عمومی و فعالیت ها و عنوان های مورد تاکید ایشان مانند فقاهت و در نتیجه تاسیس مدرسه ای با این نام و نیز علوم عقلی به عنوان پشتوانه نظری جامعه و نظام در سطح دنیا انجام می شود.

وی، برنامه ریزی و طرح حمایت از دروس خارج را از دیگر فعالیت های این حوزه برشمرد و یادآور شد: رشد و ارتقای آگاهی های سیاسی که از دیگر منویات رهبری معظم انقلاب است، مدنظر بوده و در این زمینه به طور مثال حلقه های معرفتی و علمی تشکیل شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به فضای مجازی اشاره و خاطر نشان کرد: فعالیت های تحولی ویژه ای در راستای محقق شدن منویات معظم له در حوزه خراسان انجام شده و ادامه دارد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به ابلاغ نظام جامع آموزشی در سال 95 به مدارس علمیه استان های خراسان، گفت: نظام آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تعریف و تدوین شده و در حال نزدیک شدن به نظامی جامع و به روز هستیم که در این زمینه از تجربه های دیگران استفاده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تاکید بر اهمیت توجه به طلاب علوم دینی در زمینه های مختلف در عرصه طلبگی، از حمایت حوزه علمیه خراسان از فعالیت های خلاقانه مدارس گفت و آن را دارای برکت های خیلی خوب دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha