چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غدیرستان

حوزه/ موسسه فرهنگی غدیرستان تاکنون موفق به برگزاری چهار دوره تربیت مبلغ غدیر و مجموعاً تربیت بیش از ۵۰۰ مبلغ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شریفی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: موسسه غدیرستان طبق اهداف از پیش تعیین شده در جهت  نشر معارف  امیرالمومنین(ع) و غدیر، در مناسبت های مذهبی و به ویژه ایام تبلیغی غدیر، با آموزش و تربیت مبلغین جهت تبلیغ  غدیر مشغول انجام وظیفه بوده است.

وی ادامه داد: دراین راستا مجموعه غدیرستان با برگزاری دوره های مختلف بصورت حضوری و مجازی در چند سال گذشته به فضل الهی و استمداد از حضرات معصومین (ع) گامهای موثری برداشته شده است که  تاکنون موفق به برگزاری چهار دوره تربیت مبلغ غدیر   و مجموعا بیش از ۵۰۰ مبلغ در این دوره های آموزشی شده ایم.

مدیر موسسه فرهنگی غدیرستان تصریح کرد: اولین دوره تربیت مبلغ غدیر در سال 1395 در 12 جلسه به صورت هفتگی پنجشنبه ها با محوریت موضوعاتی چون غدیر در قرآن، غدیر در گذر زمان، غدیر در ماه رمضان، شرایط امامان غدیر در قرآن، در انتظار غدیر برگزار شد.

وی ادامه داد: دومین دوره تربیت مبلغ غدیر ویژه ایام فاطمیه در دو جلسه با محوریت بحث بیان پل های ارتباطی بین غدیر و فاطمیه و سومین دوره تربیت مبلغ غدیر و مهدویت با موضوع «تجلی غدیر در عصر ظهور» برگزار شد.

حجت الاسلام شریفی با تاکید بر اینکه چهارمین دوره تربیت مبلغ غدیر در ایام ماه رمضان با موضوع «جلوه های قرآنی غدیر» با محوریت کتاب تالیف جدید استاد انصاری برگزار شد، گفت: آزمون این دوره ها به صورت حضوری و مجازی گرفته می شود و گواهی پایان دوره آموزشی و اردوی زیارتی و جوایزی به حائزین رتبه اعطا می گردد.

وی در پایان از برگزاری پنجمین دوره تربیت مبلغ غدیراز 22 تیر ماه 96 طی 5 جلسه پنج شنبه ها خبر داد و افزود:  اساتید این  دوره آموزشی  شامل آیت الله نجم الدین طبسی، محقق ومولف غدیر حجت الاسلام محمدباقر انصاری و مولف و پژوهشگر غدیر استاد علی اصغر رضوانی با محوریت موضوعات غدیر و دشمنان، مناظرات امام رضا علیه السلام پیرامون امامت، رابطه غدیر با تشیع برگزار می شود.

گفتنی است، علاقه مندان به ثبت نام می توانند با ارسال مشخصات فردی با ذکر رشته و رتبه تحصیلی به سامانه پیامکی   10004004001000 _ وبسایت((www.ghadirestan.com_ یا مراجعه حضوری به موسسه دراین دوره شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha