جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خاطره

حوزه/ اولین شب خاطره دفاع مقدس با حمایت و حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار می شود.

جواد کریم نژاد سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اعلام این خبر گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و اشاعه خاطرات رزمندگان جنگ تحمیلی، برنامه شب های خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان به صورت ماهانه در حسینیه بیت امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه هفته جاری با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، مسئولان و عموم مردم در محل حسینیه بیت امام جمعه تبریز برگزار می شود.

کریم نژاد در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار داشت: جامعه ما در وضعیت کنونی که تحت فشار دشمنان قرار دارد، به تبیین و ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ نیازمند است.

سرپرست حوزه هنری استان ادامه داد: در شرایط کنونی فرهنگی اجتماعی جامعه که افکار نسل آینده ساز، محور هجمه فرهنگی دشمن قرار می گیرد، بدون شک برگزاری این نوع برنامه ها در جهت احیاء فرهنگ والای دفاع مقدس، تبیین و ترویج آن در بتن جامعه از راهکارهای مبارزه با تهاجم و نفوذ فرهنگی است.

کریم نژاد با بیان اینکه مراسم شب خاطره یکی از برنامه های این حوزه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تاکید کرد: تلاش شده در این برنامه چهار تن از چهره های شاخص استان در دوران دفاع مقدس و فرزند یکی از مدافعان حرم به روایت خاطرات خود از آن دوران بپردازد.

گفتنی است، این برنامه به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان برگزار می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha