جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید حسن ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به این که روحانیون تافته جدا بافته از مردم نیستند، گفت: ارایه خدمات ناچیز به طلاب در راستای تسهیل فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی آنها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، در مراسم افتتاحیه پروژه 150 واحدی مسکن طلاب در شهرک مهرگان مشهد اظهار داشت: روحانیونی که در این منطقه ساکن می شوند، به مردم این شهرک خدمات فرهنگی ارایه خواهند داد، در واقع این رویکرد برخاسته از ارزش های دینی برای ما حائز اهمیت است که روحانیون در کنار اقشار مختلف حضور داشته باشند.

وی با اشاره به مکان شهرک مهرگان که در فاصله چند کیلومتری مشهد قرار دارد، تصریح کرد: در واقع حضور روحانیان در این مناطق نشان دهنده این امر است که آنان تافته جدا بافته نیستند و همانند دیگر اقشار مردم، در مناطق کم‌ برخوردار صاحب مسکن می‌شوند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به این که ارایه این خدمات ناچیز به طلاب در راستای تسهیل فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی آنها انجام می شود، به کمبودهای شهرک مهرگان اشاره کرد و گفت: ان ‌شاءالله ساخت مسجد از سوی مرکز خدمات حوزه و ایجاد یک درمانگاه از سوی استانداری خراسان رضوی در این شهرک صورت می گیرد.

رفع دغدغه مسکن طلاب؛ زمینه‌ساز خدمت‌رسانی بهتر

در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام‌والمسلمین حسین حائری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه مسکن یکی از مهمترین دغدغه های زندگی انسان است، خاطرنشان کرد: با افتتاح مسکن طلاب حوزه علمیه خوشبختانه این دغدغه مهم از سوی مرکز خدمات برطرف شد، در واقع برطرف‌سازی دغدغه مسکن طلاب، تلاشی در جهت هر چه بهتر ارایه خدمات فرهنگی به ساکنین این مناطق است.

وی افزود: مرکز خدمات استان خراسان با پیروی از سیاست های مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور در خصوص مسکن روحانیون پل ارتباطی بین مسکن‌سازان ایجاد کرده‌ است.

انتهای پیام/ ت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • .... یک طلبه IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    تصریح کرد: در واقع حضور روحانیان در این مناطق نشان دهنده این امر است که آنان تافته جدا بافته نیستند و همانند دیگر اقشار مردم، در مناطق کم‌ برخوردار صاحب مسکن می‌شوند واقعا جناب رییس خود شریفتان در کجا سکونت دارید بروید در پردیسان قم شما که عاشق این هستید که طلبه ها هم سطح همه مردم باشند واقعا فکر کردید همه مردم در چند ده کیلومتری شهرها هستند؟؟؟ چگونه بر اموالی که امانت دست شماست مدیریت می کنید اینگونه و با این طرز تفکر؟؟؟!