پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، از شورای نگهبان به عنوان دژی مستحکم در برابر زیاده خواهی دشمنان در برابر انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی با نظارتی دقیق هیچ گاه نگذاشته برخی سوء استفاده کنندگان وارد نهادهای مهم و اثرگذار کشورمان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در دیدار رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان با مهم ارزیابی کردن جایگاه شورای نگهبان در حفظ و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی، گفت: این نهاد نظارتی نقش بسیار مهمی در حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی داشته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هجمه های سنگین علیه این نهاد انقلاب از سوی برخی ها در داخل و دشمنان خارجی، خاطرنشان کرد: دشمنی با شورای نگهبان نشان دهنده جایگاه با عظمت و با ارزش آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ساری با بیان این که شورای نگهبان در دفاع از انقلاب و نظام با کسی تعارف ندارد و هیچ گاه نیز اهل مماشات نبوده است، خاطرنشان کرد: تلاش های باندهای قدرت و ثروت برای تضعیف جایگاه انقلابی این نهاد ارزشی شکست خورده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در ایران اسلامی به طور میانگین هر سال شاهد برگزاری یک انتخابات بودیم، تصریح کرد: در همه این انتخابات نقش نظارتی شورای نگهبان پررنگ و اثربخش بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن برای هر انتخاباتی در کشورمان برنامه طراحی کرده است، گفت: هدف دشمن ناامید کردن مردم از حضور در صحنه های مختلف این نظام به ویژه انتخابات است.

وی از شورای نگهبان به عنوان دژی مستحکم در برابر زیاده خواهی دشمنان در برابر انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی با نظارت دقیق، هیچ گاه نگذاشته برخی سوء استفاده کنندگان وارد نهادهای مهم و اثرگذار کشورمان شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شورای نگهبان وظیفه نظارتی خود در برگزاری انتخابات را به نحو مطلوب انجام داده است، خاطرنشان کرد: امروز تقویت این نهاد انقلابی یک ضرورت مهم در کشورمان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حفظ و حراست از قانون اساسی را از دیگر وظایف شورای نگهبان برشمرد و گفت: تصویب قوانینی برخلاف قانون اساسی آن کشور، اصل ثبات و قوام یک نظام و حکومت را با مشکل مواجه می سازد به همین دلیل وظیفه شورای نگهبان در این بخش بسیار مهم است.

وی با بیان این که شورای نگهبان به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاهبان و حافظ انقلاب و ارزش‌های آن است، تصریح کرد: عملکرد این نهاد انقلابی در طی سال های اخیر قابل تحسین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شورای نگهبان‌ از نظر قانون‌ اساسی‌ مهم‌ترین‌ نهاد رسمی‌ برای حراست‌ از اسلامیت‌ نظام‌ و قانون‌ اساسی‌ است، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی همواره از آرمان های انقلاب اسلامی به خوبی حراست و پشتیبانی کرده است.

وی با بیان این که شورای نگهبان طی سال های اخیر بیشترین دفاع را از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است، تصریح کرد: به همین دلیل دشمنان تلاش می کنند تا جایگاه این نهاد انقلابی را  خدشه دار کنند.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی از عملکرد شورای نگهبان اظهار داشت: نقش این نهاد قانونی در شرایط حساس سه دهه از انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و این موضوع مهم نشان از اهمیت وجود آن در نظام اسلامی و دفاع از ارزش‌ها دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha