پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هیئت حوزوی از اصفهان در حرم امام علی (ع)

حوزه/ سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی از یک هیئت حوزوی از شهر اصفهان متشکل از اساتید حوزه علمیه و خطبای وابسته به هیئت منتظران استقبال کرد. به همراه این هیئت، جانشین استاندار اصفهان و تعدادی از اعضای شورای شهر حضور داشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی از یک هیئت حوزوی از شهر اصفهان متشکل از اساتید حوزه علمیه و خطبا وابسته به هیئت منتظران استقبال کرد. به همراه این هیئت، جانشین استاندار اصفهان و تعدادی از اعضای شورای این شهر نیز حضور داشتند.

این هیئت در ابتدا به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شدند. سید حبل المتین ضمن خوشامد گویی به هیئت مهمان،گفت: آستان مقدس علوی برای همکاری مشترک در برنامه ها و مراسم های اعتقادی مختلف که در تحکیم اصول دین اسلام و اخلاق اهل بیت (علیهم السلام) در محافل مختلف جامعه اسلامی مؤثر است، آمادگی دارد.

مهدی محمدی مسئول کمیته مراسم و هیئات حسینی وابسته به هیئت منتظران گفت: امروز به زیارت حرم امیر المؤمنین علی (علیه السلام) مشرف شدیم و سپس ضمن گفتگو با متولی آستان علوی، از استقبال و مهمان نوازی او تشکر کرده و هدایای بین طرفین رد و بدل شد.

وی افزود: هیئت ما متشکل از اساتید حوزه علمیه و خطبای منبر حسینی وابسته به هیئت منتظران به همراه جانشین شهردار اصفهان و تعدادی از اعضای شورای شهر است که به نجف اشرف آمدیم. در این دیدار پیرامون راه های همکاری، هماهنگی و تلاش مشترک برای اجرای برنامه ها و فعالیت های مشترک با آستان مقدس علوی، بحث و گفتگو شد.

محمدی ادامه داد: به مسئولین آستان علوی برای حضور در شهر اصفهان و مشارکت در فعالیت های اعتقادی دعوت نامه رسمی اعطا شد و در زمینه فراهم نمودن تسهیلات لازم برای هیئت ها و گروه های ایرانی که دوستدار زیارت حرم امیر المؤمنین (علیه السلام) در مناسبت های مختلف هستند، گفتگو شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha