جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 امام صادق(ع)

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ویژه برنامه‌های این آستان مقدس به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی سخنانی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق علیه‌السلام همزمان با چهارشنبه شب هفته جاری در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخن و سید مهدی میرداماد به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی قبل از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) سخنرانی و حسن شالبافان نیز برای زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) روضه‌خوانی خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی و محمد جواد احمدی به عنوان سخنران و مداح قبل از نماز مغرب و عشا پنج شنبه هفته جاری یاد کرد و گفت: همزمان با شام شهادت حضرت امام صادق علیه‌السلام نیز مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رنجبر و مدیحه‌سرایی حاج عباس حیدرزاده در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای بانوان زائر حرم کریمه اهل بیت(ع) نیز برنامه‌های عزاداری در سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: امیدواریم در این مراسمات مذهبی نیز همانند مراسمات گذشته شاهد حضور خیل عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها باشیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha