جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: پیشکسوتان هنر و شعر مقاومت سرمایه های نظام هستند و باید آن ها از جایگاه رفیعی در جامعه برخوردار شوند و در عین حال به جوانان نیز فرصت داده شود و عرصه فراهم شود تا در این مسیر بتوانند رشد نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور و جمعی از مسئولان این سازمان  گفت: حزن و سرور اهل بیت(ع) با همدیگر عجین شده است و انسان باید در مصائب اهل بیت(ع) محزون و در شادی های اهل بیت(ع) مسرور باشد.

امام جمعه قم با اشاره به شهادت امام صادق علیه السلام و دهه کرامت افزود: همانطور که باید در شهادت رئیس مذهب تشیع محزون باشیم باید در ولادت ائمه معصومین علیهم السلام نیز شاد باشیم  و در راستای فرمایشان حضرات معصومین حرکت کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان شعر مثل مرحوم سبزواری و استاد مجاهدی و باز کردن عرصه برای جوانان توسط مقام معظم رهبری از الطاف الهی است که باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی اظهار داشت: پیشکسوتان هنر و شعر مقاومت سرمایه های نظام هستند و باید آن ها از جایگاه رفیعی در جامعه برخوردار شوند و در عین حال به جوانان نیز فرصت داده شود و عرصه فراهم شود تا در این مسیر بتوانند رشد نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با تاکید بر هدایت گری جوانان توسط اساتید هنر و شعر خاطر نشان کرد: باید بزرگان و اساتید هنر و شعر در این مسیر جوانان را هدایت و کمک کنند تا جوانان بتوانند با روشنگری های این اساتید به رشد کافی برسند.

امام جمعه قم در پایان با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت گفت: زمانی که حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قم مستقر شدند برکات بسیار زیادی در این شهر به وجود آمد و به بنا فرمایش امام صادق علیه السلام افاضه علوم از این شهر به دیگر دیار انجام شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha