چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عکس

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره استانی شعر و نوحه«سفینه» تا پایان تیر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در  یزد، حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، با اعلام این خبر گفت: سوگواره استانی شعر و نوحه«سفینه» در دو بخش شعر و نوحه و در موضوعات اربعین حسینی، به سوی ظهور، شهدای مدافع حرم، جلوه‌های قرآنی در کربلا، عزت و ذلت در کربلا، زیارت عاشورا برنامه سلوک حسینی، عاشورا تبلور اتنخاب و ایمان، عاشورا حیات و ممات محمدی و جلوه‌هایی از اخلاق متعالی در نهضت حسینی برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از تمام شاعران استان جهت حضور در این سوگواره گفت: علاقه مندان تا پایان تیرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره، واقع در یزد، بلوار پاکنژاد اداره کل تبلیغات اسلامی استان و یا به آدرس ایمیل safina@tebyanyazd.ir ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 72-37253370 اداره کل تبلیغات اسلامی استان داخلی 116 امور تشکل های دینی، تماس حاصل کنند.

حجت الاسلام کارگر خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این کنگره 23 مرداد ماه برگزار و به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha