جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید موسی، حسینی کاشانی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: یکی از برنامه های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزایش تعامل و همکاری میان این مجموعه با نهاد حوزه و روحانیت است.

سید موسی حسینی کاشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: البته در همین راستا ما تعاملات و نشست های خوبی با مدیران و مسئولان حوزوی داشته ایم که از آن جمله دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه بوده است و قطعاً این ارتباطات و تعاملات در آینده افزایش هم می یابد.

وی افزود: یکی از شاخه های همین همکاری، این است که به کمک مدرسه اسلامی هنر و نهادهای دیگر، بحث فقه هنر را به طور جدی دنبال کنیم که البته در گذشته نیز در این خصوص گام های خوبی برداشته شده و ما آن را با قوت تداوم می بخشیم.

حسینی کاشانی با تاکید بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت عظیم حوزه و روحانیت در راستای پیشبرد مسایل فرهنگی با رویکرد دینی گفت: ما همچنین در زمینه تولید و نشر کتاب دینی با حوزه های علمیه ارتباط و تعامل بسیار خوبی داریم و امیدواریم که در آینده نیز این ارتباطات با شکل و شمایل بهتری ادامه داشته باشد.

وی افزود: به لطف الهی در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضرورت این تعامل و همکاری به خصوص احساس می شود و مدیران حوزه و ارشاد هر دو خواستار تقویت همین مسئله هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha