جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت خواهران طلبه مدارس علمیه این استان در مسابقات سیر مطالعاتی آثار علماء و بزرگان حوزه خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که امسال برای نخستین بار دوره مسابقات سیر مطالعاتی آثار علماء و بزرگان حوزه ویژه طلاب مدارس علمیه برگزار شده، بیان داشت: این مسابقات با استقبال روبرو شده و در این طرح طلاب با کتب و منابع دینی، حوزوی، فقهی و اخلاقی علماء و بزرگان دین از جمله حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و عظام آشنا خواهند شد تا برای تبلیغ پاسخگوی سوالات و شبهات افراد جامعه باشند.

وی با بیان این که این دوره به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: در دوره حضوری این مسابقات 511 نفر شرکت داشتند و دوره آنلاین نیز با استقبال گسترده طلاب مدارس علمیه خواهران استان لرستان روبرو شد .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان این که مسابقات سیر مطالعانی ویژه طلاب به صورت فصلی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: منابع و سوالات این مسابقه برای دوره تابستان روی سایت معاونت فرهنگی حوزه خواهران بارگذاری شده و داوطلبان شرکت کننده در این طرح می توانند منابع را دریافت نمایند .

خانم سمیه عزیزی بیان داشت: منابع و سوالات مسابقه سیر مطالعاتی فصل پائیز نیز مهر ماه امسال بر روی سایت فرهنگی حوزه بارگذاری خواهد شد .

وی در پایان ابراز امیداواری کرد: امید می رود مسابقات سیر مطالعاتی ویژه طلاب در سال های آتی همچنان با استقبال گسترده طلاب و علاقمندان به مطالعه و تحقیق روبرو گردد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha