جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علیزاده - جامعه المصطفی

حوزه/ حجت‌‌الاسلام والمسلمین علیزاده گفت: معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعه‌المصطفی نه تنها دیده‌بانی برای جامعه‌المصطفی، که چشمی قوی برای رصد اقتضائات فعالیتی نهادهای گوناگون اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌‌الاسلام والمسلمین علیزاده در جلسه تودیع و معارفه معاون ارتباطات و بین‌الملل المصطفی، که در سازمان مرکزی این نهاد در قم  برگزار شد، به تأثیر تلاش‌های فردی خالصانه در ابعاد گوناگون بین‌المللی اشاره نمود و اظهار داشت: وقتی تأثیرات فردی شخصیتی مانند آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری را در عرصه‌های گوناگون بین‌المللی می‌بینیم، به عمق موهبت الهی و برکت‌بخشی به فعالیت‌های خالصانه دینی پی می‌بریم.

وی با تأکید بر این که همواره باید با استعانت به ذات اقدس الهی دعا کنیم تا ضمن عاقبت‌به‌خیری، ما را در پیمایش مسیر الهی و به دست آوردن رضای خالق هستی یاری نمایند، ابراز کرد: معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعه‌المصطفی نه تنها دیده‌بانی برای جامعه‌المصطفی، که چشمی قوی برای رصد اقتضائات فعالیتی نهادهای گوناگون اسلامی است.

مدیرکل دفتر ریاست جامعه‌المصطفی به ابعاد شخصیتی حجج اسلام والمسلمین حکیم‌الهی و قنبری اشاره نمود و اذعان داشت: همه دست‌آوردهای کنونی، که به سرمایه‌های ارزشمند جامعه‌المصطفی تبدیل شده، پله به پله و در اثر گام‌های مستحکم المصطفائیان به دست آمده است.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین علیزاده در پایان به برخی از اولویت‌های فعالیتی  جامعه‌المصطفی در عرصه‌های بین‌المللی اشاره نمود.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha