سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی

حوزه/ وقتی منابع عظیم و احادیث و روایات زیاد و متعددی در فقه شیعه وجود دارد و می توانیم از آنها استفاده کنیم، باید هم به سند ۲۰۳۰ معترض باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی صبح امروز در مراسم شهادت رئیس مذهب تشیع که در امامزاده سید جعفر(ع) برگزار شد با بیان گوشه ای از زندگی این امام همام و جایگاهشان، اظهار داشت: تمام دشمنان این امام بزرگ و حتی منصور دوانیقی نیز به بزرگواری این امام معصوم اعتراف می کردند.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه حتی اهل سنت نیز در مورد امام جعفر صادق (ع) کتاب ها نوشته اند، عنوان کرد: عمر با برکت ایشان از تمام معصومین(ع) بیشتر بوده و همین موضوع سبب شد تا ایشان بتوانند شاگردان بیشتری در جهت مذهب شیعه تربیت کنند.

وی در ادامه گفت: امام صادق علیه السلام الگوی تمام معنای شیعیان است و در زمان ایشان یک ملحد و منکر به خداوند نیز با احترام از ایشان یاد می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی تاکید کرد: وقتی منابع عظیم و احادیث و روایات زیاد و متعددی در فقه شیعه وجود دارد و می توانیم از آنها استفاده کنیم، باید هم به سند 2030 معترض باشیم.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: سندی که در یونسکو و جوامع غربی برای فضای آموزشی ما تدارک دیده شده باشد و با فرهنگ اسلامی ما در تضاد باشد را قبول نخواهیم کرد.  

سخنران این مراسم در پایان با اشاره به گوشه ای از نامه امام صادق علیه السلام افزود: همیشه باید از خداوند 5 چیز را خواستار شد: اول سلامت و عافیت، دوم آرامش، سوم وقار و سنگینی و ابهت، چهارم حیا و عفت و پنجم نیز دوری از آنچه بندگان صالح خداوند از آن دوری می کنند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha