جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرکنندگان در لندن پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند

حوزه/ در راهپیمایی ضدصهیونیستی که در شهر لندن و در پاسخ به اقدامات متجاوزانه اسرائیل به بیت المقدس برگزار شد، تظاهرکنندگان پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از i24news، تظاهرکنندگان انگلیسی روز گذشته در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه اخیر رژیم صهیونیستی، پرچم اسرائیل را در مرکز شهر لندن به آتش کشیدند.

این گردهمایی ضدصهیونیستی با عنوان «علیه تجاوزات اسرائیل در بیت‌المقدس» توسط «انجمن فلسطینی بریتانیا» در بیرون دروازه‌های سفارت اسرائیل در محله مجلل کنزینگتون در لندن برگزار شد.

صدها تظاهرکننده با حضوردر خیابان‌ها شعار «اسرائیل رژیم ترور» و «دست از مسجدالاقصی بردارید» سردادند. تظاهرکنندگان همچنین پرچم رژیم صهیونیستی را درحالی به آتش کشیدند، که پلیس انگلیس سعی در پراکنده سازی راهپیمانان داشت.

* راهپیمایی در کشورهای مختلف اسلامی علیه اقدامات متجاوزانه اسرائیل

این راهپیمایی اعتراضی در ادامه راهپیمایی‌های گسترده ضدصهیونیستی در سرتاسر جهان اسلام انجام گرفت. در روزهای اخیر هزاران نفر از مردم برخی از کشورهای خاورمیانه و آسیا در اعتراض به نصب گیت‌های بازرسی از سوی رژیم صهیونیستی در ورودی‌های مسجدالاقصی دست به تظاهرات زده‌اند. تظاهرکنندگان در شهرهای امان، پایتخت اردن، بیروت، پایتخت لبنان، استانبول، پایتخت ترکیه و کوالالامپور، پایتخت مالزی، اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند و از مردم کشورهای عرب و اسلامی خواستند برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با هم متحد شوند.

درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از حدود یک هفته پیش زمانی افزایش یافت که پلیس رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی را در ورودی های مسجدالاقصی تشدید کرد. روز جمعه فقط تعداد اندکی از فلسطینیان توانستند از گیت‌های بازرسی مسجدالاقصی عبور کنند. در درگیری‌های روز جمعه میان فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی، سه فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 300 نفر دیگر هم مجروح شدند. دیروز نیز یک جوان فلسطینی دیگر به شهدای اتفاقات اخیر افزوده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha