جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره آموزشی حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مسئول دفتر و دبیرخانه حوزه علمیه خواهران استان فارس از برگزاری اولین دوره آموزشی محاوره زبان انگلیسی ویژه طلاب خواهر استان فارس خبر داد.

خانم سمانه فرزانه، مسئول دفتر و دبیرخانه حوزه علمیه خواهران استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در فارس از برگزاری اولین دوره آموزشی محاوره زبان انگلیسی ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با تدریس «خانم منیژه فرزانه» مدرس زبان انگلیسی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: مدت زمان ترم اول 30 ساعت پیش‌بینی شده و در 20 جلسه اجرا خواهد شد.

مسئول دفتر و دبیرخانه حوزه علمیه خواهران استان فارس، هدف از برگزاری این دوره را تجهیز طلاب به سلاح یادگیری زبان انگلیسی عنوان کرد و گفت: توانایی طلاب جهت حضور در مجامع بین‌المللی و نیز فضای مجازی با توجه به هجمه تبلیغات ضد دینی در این فضاها و ضرورت تبدیل اطلاعات دینی به زبان مشترک بین‌المللی جهت پاسخگویی به شبهات مطروحه در برخی وبلاگ‌ها و سایت‌ها به زبان انگلیسی از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

وی افزود: طلاب حوزه‌های علمیه باید با کسب علم و معرفت و تسلط بر زبان‌های خارجی در عرصه های گوناگون حضور داشته و به شبهات پاسخ دهند؛ تنها راه برای تحقق این هدف بعد از رسیدن به درجات بالای علمی، یادگیری زبان خارجی می‌باشد.

خانم فرزانه در پایان اظهار کرد: در پایان این دوره به طلابی که موفق به کسب نمره لازم شوند، گواهینامه پایان‌دوره اعطا می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha