شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاضل گفت: امروز دشمن مطلع است که تأثیرگذارترین قشر که می تواند سپاه بزرگی را راه اندازی نماید، چیزی غیر از روحانیت نیست؛ به همین دلیل برنامه ریزی های بسیاری کرده تا بتواند به این جایگاه ضربه وارد نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، صبح امروز در هشتمین اجلاسیه سالانه مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه های علمیه که در قم برگزار شداظهار داشت: امروز جامعه روز به روز مدرن تر شده و متناسب با این مدرنیته، نوع آسیب ها و جرائم نیز نو خواهد شد؛ پس اشراف اطلاعاتی بر وضعیت موجود از ضروریاتی است که باید بر آن اهتمام بیشتری ورزیده شود.

وی طرح آسیب شناسی حوزه و روحانیت را یکی از برنامه های این مرکز عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق این طرح، «تدوین کلان شاخص های حوزه و روحانیت مطلوب»، «تدوین نقشه راه آسیب شناسی جامعه هدف»، «تدوین بسته جامع آموزش»، «تدوین بسته جامع ارتباطات و تعاملات»، «تدوین سند ارتباطات و تعامل با مراکز و نهادهای برون حوزوی» و ... از جمله برنامه های مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه بوده است.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: «طرح آسیب شناسی کادر علمی و اجرایی مدارس»، «طرح آسیب شناسی عناوین حوزوی»، «طرح حفاظت و صیانت از کیان حوزه»، «طرح آسیب شناسی جریانات حوزوی و جریانات انحرافی فعال» و ... از طرح های در حال مطالعه و اجراست.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان تصریح کرد: امروز دشمن مطلع است که تأثیرگذارترین قشر که می تواند سپاه بزرگی را راه اندازی نماید، چیزی غیر از روحانیت نیست؛ به همین دلیل برنامه ریزی های بسیاری کرده تا بتواند به این جایگاه ضربه وارد نماید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    0 0
    فرقه های وهابیت, یمانی,گروه های زردشتی,موحدان.بشدت در حال کار کردن وایجاد شبهات دینی در بین جوانان وعموم مردم می باشند وموفقیتهایی هم به دست آوردند.علی الخوصوص در استانهای مرزی .سیستان,کردستان,خوزستان وغیره وهدف قراردادن مرجعیت وتشیع.باید جنبید.