پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خحت الاسلام لطفی نیاسری

مدیرکل صدا و سیمای استان قم با اشاره به پوشش برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در دو شبکه ملی گفت: در شهرهای مختلف مذهبی برنامه‌های مردمی را به شیوه گسترده‌تری مورد توجه قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) که در سالن محراب انجام شد،‌ با بیان اینکه انعکاس فعالیت‌های دهه کرامت به شیوه مطلوبی در سطح کشور دنبال شده است، اظهار کرد: استان‌های مختلف کشور از آثار تولیدی شعر و موسیقی مرکز صدا و سیمای استان قم با محوریت‌های دهه کرامت و مدافعان حرم استفاده می‌کنند.

وی از پوشش رسانه‌ای برنامه‌های دهه کرامت در قم یاد کرد و افزود: تیم رسانه‌ای سیار از تهران به قم اعزام شده است تا تولید گزارش‌ها و برنامه‌های مختلف تلویزیونی را دنبال کند، ‌شورای معارف صدا و سیما نیز برنامه‌های خود را در دهه کرامت به شیوه گسترده‌تر در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها و آستان قدس رضوی دنبال می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم با اشاره به پوشش برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در دو شبکه ملی تصریح کرد: در شهرهای مختلف مذهبی برنامه‌های مردمی را به شیوه گسترده‌تری مورد توجه قرار می‌دهیم تا بتوانیم اثبات کنیم که برنامه‌های دهه کرامت با محوریت مردم دنبال می‌شود.

وی از اجرای طرح نذر شادی در قم یاد کرد و گفت: امیدواریم با انعکاس مطلوب این برنامه در سال‌های آینده در استان‌های مختلف کشور شاهد اجرای طرح نذر شادی باشیم.

حجت‌الاسلام  والمسلمین لطفی‌نیاسر با بیان اینکه نسبت به پوشش فعالیت سفیران کریمه اهل بیت(ع) در استان‌ها مختلف کشور اهتمام جدی وجود دارد، عنوان کرد: امیدواریم رسانه ملی بتواند به شیوه مطلوبی به رسالت‌های خود در دهه کرامت عمل کند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha