شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شب شعر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری شب‌شعر منطقه‌ای و مشاعره ملی رضوی با عنوان «بیت هشتم» به میزبانی این استان خبر داد.

حسین فرخنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، شب‌ شعر رضوی با عنوان «بیت هشتم» به مناسبت دهه کرامت، با حضور شاعران استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی چهارم مردادماه جاری در بجنورد برگزار می‌شود . 

وی، هدف از برگزاری جشنواره ملی مشاعره رضوی را اشاعه فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی سیره اهل‌بیت (ع) دانست و افزود: رنامه مشاعره ملی رضوی با دعوت از شاعران جوان هفت استان چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و خراسان شمالی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: مشاعره ملی با حضور هادی بردستانی و بهنام میرزایی از استان بوشهر، ابراهیم سربلندی و اعظم نیازمند از استان خراسان رضوی، محمد جهانی از استان چهارمحال و بختیاری، فائزه نقیب و هانیه زارع از استان فارس، روزا رودینی از استان کرمان، محمد بهادر مایوان از خراسان ‌شمالی و زینب اکبری از استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شب‌شعر منطقه‌ای رضوی «بیت هشتم» چهارم مردادماه ساعت 20:30 دقیقه و مشاعره ملی رضوی ساعت ١٨ در محل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

فرخنده خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با برگزاری هرچه بهتر آئین‌های دهه کرامت در استان علاقه‌مندی مردم استان به خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بیشتر و پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شاعر IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    بر امید استجابت آنقدر در میزنم در حریم کوی عشقت بال و هم پر میزنم تا برآری حاجتم را از سر جود و سخا بر ضریحت بوسه ها با دیده تر میزنم وبلاگ اشعار فاطمی