جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بنیاد ثبت اسلام‌هراسی  استرالیا

حوزه/ مریم ویس زاده بانوی مسلمان شیعه و رئیس بنیاد ثبت اسلام هراسی در استرالیا پس از ماه‌ها تهدیدات اینترنتی سرانجام از مقام خود استعفا داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از دیلی میل، بانوی محجبه مسلمانی که موسس و رئیس بنیاد «ثبت اسلام هراسی» در استرالیا بود، پس از اینکه ماه‌ها در معرض فشار سایبری قرار داشت، سرانجام از مقام خود استعفاء داده

مریم ویس زاده وکیل مسلمان استرالیایی که 3 سال پیش بنیاد «ثبت اسلام‌هراسی» را در استرالیا به هدف بالا بردن بیداری در رابطه با اسلام‌ستیزی در این کشور، پایه گذاری کرده بود، از مقام خود به عنوان ریاست این نهاد استعفا داده و قرار است یک فعال مدنی اهل آمریکا و منتقد اف.بی.آی جایگزین وی شود. استعفای ویس زاده در پی ماه‌ها تحمل قلدری سایبری و تهدیدهای اینترنتی انجام پذیرفت.

ویس زاده، بانوی محجبه شیعه درباره اسلام هراسی گفته بود: اسلام‌هراسی یک اصطلاح بدفهمیده و دچار سوءتفاهم شده بوده و هست و هنوز هم توسط افرادی که آگاهانه خود را در رابطه با آن به جهالت می‌زنند اشتباه گرفته می‌شود.

ویس زاده با برایس همک، یک هماهنگ کننده سابق شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در آمریکا جایگزین خواهد شد.

برایس همک، فعال حقوق بشر اهل سان فرانسیسکو می‌باشد که در مارس 2015، سازمان اف بی آی را متهم به هدف قراد دادن ناعادلانه مسلمانان برای به دام اندازی تروریست‌های احتمالی کرد.

وی در شبکه‌های اجتماعی گفته بود: ماموران مخفی اف.بی.آی با هویت جعلی در مراسم اعیاد مساجد شرکت کرده و وانمود می‌کنند که می‌خواهند آمریکا را تسخیر کرده و جهاد کنند و به این شیوه می‌خواهند مسلمانان را به دام بیاندازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha