جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد

حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد صبح امروز در جلسه معاونان تبلیغ مدارس علمیه استان بوشهر از برگزاری آزمون پذیرش سطح ۲ تبلیغ(تربیت راهنما) ویژه مبلغان هجرت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد، صبح امروز در جلسه معاونان تبلیغ مدارس علمیه استان بوشهر از برگزاری آزمون پذیرش سطح 2 تبلیغ(تربیت راهنما) ویژه مبلغان هجرت خبر داد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: مرکز آموزش تخصصی تبلیغ برای سطح 2 تبلیغ از بین مبلغان هجرت به صورت نیمه حضوری در سال تحصیلی 96-97 پذیرش می کند و در این راستا پس از اطلاع رسانی و ثبت نام افراد متقاضی، آزمون پذیرش روز گذشته برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی نژاد درباره شرایط پذیرش گفت: اتمام سطح یک حوزه، برخورداری از صلاحیت سیاسی، اجتماعی و اخلاقی، قبولی در آزمون ورودی و کسب امتیاز لازم در مصاحبه، برخورداری از توانایی جسمی و داشتن سن حداکثر 30 سال(پایه های تحصیلی بالاتر از سطح یک به حداکثر سن افزوده می شود) از شرایط پذیرش بوده است.

وی، کتاب های شرح لمعتین، اصول فقه مرحوم مظفر، کلام و تفسیر نمونه را از جمله مواد آزمون عنوان کرد و با اشاره به مزایا و امتیازات این دوره گفت: اعصای مدرک رسمی سطح 2 تبلیغ از سوی مرکز مدریت حوزه علمیه قم، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر رشته های تخصصی(سطح 3 و 4)، معافیت از دروس عمومی(پایه های 7، 8 و 9) حوزه و تفسیر و فلسفه، معافیت از برخی دورس ضمن خدمت هجرت از جمله مزایا و امتیازات این دوره است.

حجت الاسلام موسوی نژاد زمان اعلام نتایج آزمون پذیرش سطح 2 تبلیغ را پایان هفته آینده اعلام کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha