سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصرف منازل مردم الخلیل توسط شهرک نشینان

حوزه/ نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز چهار شنبه مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل را تصرف کرده و آن را به یک منطقه بسته نظامی تبدیل کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز چهار شنبه حرم مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل را تصرف کرده و آن را به یک منطقه بسته نظامی تبدیل کردند و هم اکنون شهرک نشینان یهودی نیز منازل اطراف این حرم را به تصرف خود در آورده و در منازل مردم این منطقه جولان می دهند.

منابع محلی می گویند ارتش رژیم اشغالگر به گروهی از شهرم نشینان اجازه داده منازل مردم را که در اطراف مسجد ابراهیمی قرار دارد تصرف کنند و حضور نظامی صهیونیست ها در این مسجد و اطراف آن همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد آنها منتظر تصمیم گیری های سیاسی رژیم اشغالگر درباره این منطقه و تصرف کامل آن توسط شهرک نشینان هستند.

این اتفاق پس از آن رخ می دهد که صدها نفر از شهرک نشینان مسلح به منازل خانواده ابو رجب در الخلیل حمله ور شده و ساختمان های مسکونی متعلق به آنها را به تصرف خود در آوردند و پرچم اسرائیل را بر فراز این منازل نصب کردند و در داخل منازل غصب شده از مسلمانان تجمع کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha