جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

مدیر حوزه علمیه قزوین با انتقاد از برخی اظهار نظرهای نسنجیده درباره مدافعان حرم، گفت: انصاف نیست که بگوییم شهدای مدافع حرم برای اسم و رسم و مادیات دنیا دست به چنین کاری زدند، چرا که آنها تنها و تنها به عشق اهل بیت (ع) در این مسیر گام نهادند.

به گزارش خبرنگار خبرزگاری «حوزه»  از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز به همراه مدیران و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان با روحانی مدافع حرم و استاد حوزه علمیه قزوین  حجت الاسلام علی اکبر ولی زاده دیدار و گفتگو کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در این دیدار گفت: افرادی که برای حمایت و دفاع از نظام اسلامی و انقلاب و حریم اهل بیت (ع) به خارج از کشور می‌روند نقش به سزایی  در تامین امنیت ایران اسلامی دارند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از مدافعان حرم و ادامه راه شهدا، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در صدر قدرت‌های منطقه‌ای قرار دارد و این امر از دستاوردهای دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش های بشری و انگیزه های مادی ارزشیابی کرد، چرا که ارزش های مادی و بشری بسیار پایین تر از آن چیزی است که بتوان شهدا را با آن ارزیابی کرد .

مدیر حوزه علمیه قزوین با انتقاد از برخی اظهار نظرهای نسنجیده درباره مدافعان حرم، گفت:  انصاف نیست   که بگوییم  شهدای مدافع حرم برای اسم و رسم و مادیات دنیا دست به چنین کاری زدند، چرا که  آنها تنها و تنها به عشق اهل بیت (ع) در این مسیر گام نهادند.

 حجت الاسلام ولی زاده، روحانی مدافع حرم نیز در این دیدار گفت:  آنچه که مانع گام نهادن ما در راه شهادت می شود دوستی دنیا و لذت مادیات است  و کسی که خود را به حرم اهل بیت (ع) می رساند، دلبستگی به دنیا و اسم و رسم آن ندارد و طعم شیرین در جوار اهل بیت (ع) را می چشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha