پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
برجام

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به تحریم های جدید آمریکا، آن را نقض آشکار برجام خواند و گفت: از توصیه‌های مکرر و مهم آیت الله العظمی خامنه ای به مسئولان و همه مردم و دلسوزان انقلاب این است که از اعتماد و خوش ‌بینی به دشمن خودداری کنند و فریب لبخند ها و دعوت به دیپلماسی او را نخورند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد محبی، صبح امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین به موضوع تحریم های آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: به طور قطع، تحریم‌هایی که علیه سپاه و دیگر نهادهای ما انجام گرفته است به ضرر آمریکاست و ایران اسلامی در بدترین شرایط تحریم نیز ایستاده و قدرت خود را حفظ کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که تحریم های جدید آمریکا نقض چندباره برجام است، افزود: سران آمریکا در هر دوره‌ای یک موضوعی را بهانه قرار دادند تا ایران و مسئولان کشورمان را تحریم کنند.

وی ادامه داد: در هر دوره‌ای که رئیس جمهور جدیدی در آمریکا قدرت را در دست می‌گیرد، سیاست‌های قبلی سردمدارن استکبار را در این کشور علیه ایران اسلامی ادامه می‌دهد و هیچ زمانی از موضع خصمانه خود علیه کشورمان کوتاه نخواهد آمد.

 مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین یادآور شد: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی طی 38 سال گذشته با توطئه‌های مختلف به دنبال نابودی و ریشه کنی نظام مقدس جمهور اسلامی بوده است.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی تقویت انسجام ملی و همگرایی همه دلدادگان واقعی نظام اسلامی و رهپویان راه امام و شهدای پرافتخار انقلاب، بهترین راهکار اصولی برای مقابله با ترفندهای دشمنان است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین یادآور شد: از توصیه‌های مکرر و مهم آیت الله العظمی خامنه ای به مسئولان و همه مردم و دلسوزان انقلاب این است که از اعتماد و خوش ‌بینی به دشمن خودداری کنند و فریب لبخند ها و دعوت به دیپلماسی او نخورند.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: قرآن تاکید دارد، اگر پیمانی بسته شد، دشمن نقض عهد کرد، دین شما را مورد تهدید قرار دارد، بدانید کفر و استکبار تنها با مقاومت و ایستادگی ملت ها مجبور به عقب نشینی خواهد شد، آن وقت از خطر دشمن نجات پیدا خواهید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha