پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فراخوان

حوزه/ اداره کل فرهنگی جامعه المصطفی(ص) با همکاری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» جشنواره  داستان و خاطره (طلاب) اشراق با موضوعات: سفرنامه، خاطره نگاری فرهنگی–تبیلغی، داستان، خاطرات تصویری، بخش ویژه خاطرات اربعین، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: این جشنواره مخصوص طلاب (برادران و خواهران) جامعه المصطفی(ص) بوده و منعی برای ارسال آثار در چند بخش به صورت هم زمان وجود ندارد؛ ضمنا آثار متنی باید به صورت فایل ( word) ارسال شده و محدودیتی در فرمت فایل های صوتی و تصویری وجود ندارد.

گفتنی است؛ آثار فاقد مشخصات و نام صاحب اثر از داوری حذف می‌شوند؛ همچنین در بخش خاطره صوتی و تصویری ضرورتی در تدوین آثار نیست و آثار برگزیده در قالب مجموعه ای منتشر و برای برگزیدگان آرسال می‌شود.

یادآور می شود؛ نحوه تحویل آثار از راه هایی همچون: مراجعه به معاونت فرهنگی تربیتی واحدهای آموزشی تربیتی المصطفی، سایت cev.miu.ac.ir، پست الکترونیکی farhangimiu@gmail.com، ارسال به شماره تلگرامی 00989394214866، ارسال دستی به دبیرخانه جشنواره به آدرس قم –خیابان معلم روبروی هتل المپیک، ستاد جامعه المصطفی، طبقه دوم، اداره کل فرهنگی اتاق 156 و آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰/۵/۱۳۹۶ می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha