جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زهرا مصطفوی

حوزه/ دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با تاکید بر این که امروز فلسطین و مسئله دفاع از ملت مظلوم آن معیاری برای مسلمانی ماست، گفت: اسرائیل به تعبیر امام موسی صدر، شر مطلق است، ولی منطقه خاورمیانه امروز از ظلم و شر دیگری رنج می برد و آن، فتنه تکفیری ها با حمایت آل سعود و آل خلیفه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، دکتر زهرا مصطفوی، پیش از ظهر امروز، پنجم مرداد، در مراسم افتتاح دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در اصفهان، اظهار کرد: مسئله فلسطین، مسئله ای اصلی، انسانی و دینی است و در اندیشه امام خمینی(ره) و همچنین مقام معظم رهبری جایگاه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه آزادی قدس شریف از چنگال اسرائیل غاصب و زنده نگه داشتن روز قدس، تنها بخشی از وظیفه شرعی دفاع از مردم فلسطین است، افزود: حمایت قاطعانه و مجدانه در رابطه با مستضعفین جهان اختصاص به زمان و رویداد خاصی ندارد و بر هر فردی واجب است.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: همیشه از جنایات اسرائیل سخنانی گفته شده، ولی یکی از بزرگترین اهداف تشکیل رژیم صیهونیستی توسط غرب در منطقه، تامین منافع اقتصادی و ضرر زدن مالی به ملت های مسلمان است.

وی تاکید کرد: تقویت ناامنی و نارامی توسط رژیم صیهونیستی به منظور تامین اهداف اقتصادی غرب در منطقه خاورمیانه همچون فروش سلاح های غربی، به تاراج بردن نفت با کمترین قیمت و بهره بردن از نخبگان منطقه است.

مصطفوی ابراز کرد: اسرائیل به تعبیر امام موسی صدر، شر مطلق است، ولی منطقه خاورمیانه امروز از ظلم و شر دیگری رنج می برد و آن، فتنه تکفیری ها با حمایت آل سعود و آل خلیفه است

دختر امام خمینی(ره) تصریح کرد: صیانت از حریم شریف قدس بر اساس آیه 141 سوره نساء یک تکلیف آشکارا برای مسلمین است.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پایان تاکید کرد: امروز فلسطین و مسئله دفاع از ملت مظلوم آن معیاری برای مسلمانی ماست.

انتهای پیام 313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha