چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ استاد هادوی تهرانی در پیامی رهایی مسجد الاقصی از بند نظامیان اسرائیلی و صهیونیسم را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تبریک استاد هادوی تهرانی به مناسبت رهایی مسجد الاقصی از بند نظامیان اسرائیلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذينَ يُبايِعُونَكَ إِنَّما يُبايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْديهِمْ فَمَنْ نَكَثَ فَإِنَّما يَنْكُثُ عَلى‏ نَفْسِهِ وَ مَنْ أَوْفى‏ بِما عاهَدَ عَلَيْهُ اللَّهَ فَسَيُؤْتيهِ أَجْراً عَظيماً (فتح، 10)

و الزموا السواد الأعظم، فإن يد اللّه‏ مع‏ الجماعة، و إيّاكم و الفرقة! فإن الشاذّ من الناس للشيطان، كما أنّ الشاذّ من الغنم للذئب.( نهج البلاغة (للصبحي صالح)، ص: 184)

بار دیگر دست خدا از آستین مردمان مؤمن بیرون آمد و قدرت الهی اتحاد را نشان داد. پیروزی مردم مسلمان فلسطین در برابر نظام صهیونیستی و برداشته شدن موانع امنیتی از اطراف مسجد الأقصی موجب مسرت و شادی امت اسلامی و تمام آزادیخواهان جهان شد.

این واقعه مبارک، بار دیگر نشان داد که اتحاد یک ملت در زیر پرچم عقیده به رهبری شخصیت های برگزیده و فهیم می تواند یک نظام تا دندان مسلح ومجهز به انواع رسانه را وادار به پذیرش شکست وعقب نشینی کند.

امید است مردم دین باور فلسطین به این اتحاد مبارک در زیر پرچم اسلام به رهبری عالمان دین ادامه دهند و از این صراط مستقیم الهی فاصله نگیرند.

جا دارد گروه های مبارز فلسطینی از این امر درس اتحاد و دوستی بگیرند و دست از منازعات بی اساس و خلاف عقل و شرع بردارند و در یک صف  درکنار توده های عظیم مردم قرار بگیرند و با تمسک به ریسمان الهی اتحاد امر خداوند متعال را گردن نهند که فرمود:

وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَميعاً وَ لا تَفَرَّقُوا وَ اذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْداءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْواناً وَ كُنْتُمْ عَلى‏ شَفا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْها كَذلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آياتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ (آل عمران، 103)

این پیروزی بر صاحب العصر و الزمان (عجل الله فرجه الشریف) و علما و رهبران جهان اسلام، به ویژه رهبری معظم انقلاب (مد ظله) و مراجع بزرگوار تقلید (أدام الله أظلالهم) و رهبران اسلامی فلسطین و تمامی امت اسلامی، به خصوص ملت مجاهد فلسطین مبارک باد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مهدی هادوی تهرانی

شهر مقدس قم آشیانه آل محمد علیهم السلام

سوم ذی القعده 1438/پنجم مرداد 1396/27 جولای 2017

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha