جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سریال پرستاران

حوزه/ بازیگر سریال پرستاران گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی بیشتر در مدیوم تلویزیون تجلی و نمود دارد تا در سینما.

نسرین نکیسا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی بیشتر در مدیوم تلویزیون تجلی و نمود دارد تا در سینما، اظهار داشت: البته وظیفه هنر و به خصوص صنعتِ محبوبی چون سینماست که به مقوله سبک زندگی دینی و ملی بپردازد؛ اما به جهت نگاه عموماً تجاری در سینما، این مساله بیشتر در تلویزیون نمود و تجلی دارد.

وی افزود: فیلمسازان و سریال سازان ما باید ضمن تولید یک اثر جذاب و پرمحتوا در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی گام بردارند و هر چند که در این خصوص آثاری نیز تولید شده؛ اما ما همچنان نیازمند تداوم این رویکرد هستیم.

بازیگر سریال کیمیا همچنین گفت: البته اخیراً رویکرد خوبی در تلویزیون در توجه به موضوع سبک زندگی شروع شده که یکی از این آثار ، سریال پرستاران است که این شب ها از شبکه اول سیما پخش می شود.

وی خواستار حمایت بیشتر مسئولان و مدیران هنری و فرهنگی از هنرمندان و اهالی فرهنگ شد و افزود: اگر این حمایت ها چه در عرصه مادی و چه معنوی وجود داشته باشد، می توان در سایه دغدغه مندی و یک برنامه ریزی خوب به تولید و پخش آثاری پرداخت که رویکردشان تبلیغ و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha