جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردوی طلاب

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان از برگزاری اردوی طلاب جدیدالورود این مدرسه به مناسبت دهه کرامت و در قالب طرح «میثاق طلبگی» خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن صفادل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به برگزاری اردوی طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز دهه کرامت 60 نفر از طلاب جدیدالورود این مدرسه علمیه در قالب طرح میثاق طلبگی به اردو رفتند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این اردو از محضر اساتید علم و اخلاق، بهره‌مند شدند، افزود: شرکت‌کنندگان در این اردو در حلقه‌های معرفت حضور یافته که در این حلقه‌های معرفت اساتید مختلف در مورد اهداف و بایدها و نبایدهای طلبگی و همچنین برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی حوزه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

حجت‌الاسلام صفادل ادامه داد:  طلاب در اردوی یک‌روزه‌ای به مقصد روستای گردشگری گلیان شیروان تحت عنوان اردوی «راه دل» شرکت کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان، برگزاری جشن دهه کرامت، حلقه‌های معرفت و نشست‌های بصیرتی را از جمله برنامه‌های اجراشده در این اردو دانست.

وی با تأكید بر اینكه یكی از اهداف تربیتی این اردو، آغاز طلبگی و بستن عهد و میثاق با امام زمان(عج) در جوار بارگاه منور امام رضا(ع) است، خاطرنشان كرد: انشاء الله با توفیق الهی و توجه و كرامت اهل‌بیت(ع)، شاهد آغاز راه طلبگی با معنویت و توأم با علم و اخلاق برای طلاب و پویندگان را طلبگی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha