جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهات مردم در بحرین

حوزه/ روز گذشته شهرها و نقاط مختلف بحرین شاهد موج جدیدی از تظاهرات های مسالمت آمیز مردمی در حمایت از مسجدالاقصی و آیت الله شیخ عیسی قاسم و شیعیان عوامیه عربستان بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته شهرها و نقاط مختلف بحرین شاهد موج جدیدی از تظاهرات های مسالمت آمیز مردمی در حمایت از مسجدالاقصی و آیت الله شیخ عیسی قاسم و شیعیان عوامیه عربستان بود.

در این راستا مردم مناطق مختلفی همچون المصلی، اسکان جدحفص و منطقه سار به خیابان ها آمده و شعار "ما ایستاده ایم" سر دادند.

این راهپیمایی بنا به فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه برگزار شد و مردم انقلابی با در دست داشتن تصاویری از آیت الله عیسی قاسم و مسجدالاقصی، سه جنایت محاصره مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها و حبس خانگی شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند و با سر دادن شعارهایی در حمایت از شیخ عیسی قاسم با رهبر روحانی خود تجدید پیمان کردند.

اهداف مشترک جنایت های آل سعود و آل خلیفه و صهیونیست ها

بعد از ظهر روز جمعه نیز مردم مناطق ابوصبیع و الشاخوره در تظاهرات مشابهی در حمایت از شیخ عیسی قاسم شرکت و بر استمرار انقلاب و پایبندی خود به اهداف انقلاب خود از جمله لزوم سرنگونی آل خلیفه تاکید کردند و با سر دادن شعارهایی جنایت های آل سعود و آل خلیفه و صهیونیست ها را محکوم و بر اهداف مشترک جنایت های این سه رژیم تاکید کردند.

انقلابیون بحرین دراین راهپیمایی همچنین همبستگی خود را با مردم و شیعیان منطقه عوامیه اعلام کرده و جنایت هیا رژیم آل سعود در این منطقه را محکوم کردند و این شعار را سر دادند که "شهید شما شهید ما است" تا بر مشترک بودن اهداف ملت های بحرین و قطیف تاکید کنند.

مردم منطقه شهرکان بحرین نیز با برگزاری راهپیمایی مردمی و سر دادن شعارهایی از ایستادگی مردم عوامیه تجلیل کردند و از جامعه بین الملل خواستند آل سعود را وادار کنند از جنایت های خود علیه شیعیان عوامیه دست بردارد.

مردم انقلابی منطقه کرباباد نیز ضمن اعلام همبستگی خود با زندانیان مرد و زن موجود در زندان های آل خلیفه بر قهرمان بودن این زندانیان انقلابی تاکید کردند و افزودند این زندانیان مشعلی در دست دارند که راه آزادی و کرامت را به ما نشان می دهد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha